نيلو شكلك

نظرات (6)

هستی و یاسی جون.
9 دی 91 14:56
در وبم بچه های عضو میشن مادرها نمیشن ان ها معلم میشن معلم اشبزی معلم رفتار و احکام ان مادر معاون میشود مادر سوم. وقتی هفته تمام شد از بچه ها امتحان میگیرد بچه ها باید تمام درس ها را بلد باشند چون اخر هفته مطالب ورداشته میشن ودر هین مسابقه برگزار میشود(دروبم عضو شوید) (نیاز به اعضا دارد) ادرس http://haste-yasaman.niniweblog.com/
طراح بنر
26 دی 91 16:41
برای ساخت بنر های زیبا و حرفه با کمترین قیمت سربه ما بزنید طراحی انواع تم تولد و...
lمريم
29 دی 91 16:25
شما در تهران زندگي ميكنيد


نه
آیناز بسطامی
9 بهمن 91 20:48
عزیزم وبت محشره من عاشقش شدم خوش به حالت که وبی به این خوبی داری راستی یه سوال میشه از این تصاویر برای تزئئن وبم استفاده کنم ؟؟؟؟؟ از وب منم دیدن کن شاید خوشت اومد البته اونو 3 روزه درست کردم اینم آدرسشhttp://behtarinhaye2013.persianblog.ir/
هما
20 بهمن 91 18:07
آفرين. به به چه وب زيبايي. من لينك مي كنم شما رو.
مژده
2 اسفند 91 16:12
سلام نيلوفر جون وبلاگ خيلي قشنگي داري اگه دوست داشته باشي مي تو نيم تبادل لينك كنيم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نيلو شكلك می باشد